Konstig Narnia Kalender.. ;o

Det finns, som de flesta redan vet, en vanlig jul kalender & en Narnia kalender på stardoll iår.

I första luckan (narnia kalendern), får man en GRATIS bakgrund, vilket vi gillar ;d, men det finns en konstig grej med det..
Hoppas ni orkar läsa ;D

Igår när jag först skulle öppna luckan, stod det nånting om en gratis bakgrund vilket jag blev glad över. :)
Men när jag kom till min svit, fanns den inte där!

Jag tänkte att jag borde pröva igen, vilket inte heller fungerade.
Idag när jag loggade in testade jag åter igen, och när jag kom till sviten fanns det en liten Narnia påse.
Jag öppnade, såklart :p, och där kom upp ett meddelade som löd ungefär såhär:
Du har samlat 4 nycklar, nu får du en ny och häftig bakgrund!

Vad menas med det? ;o

#Boubafett



Kommentarer
Postat av: sofijah1999

Jag har inte en sånndär kalender? var hittar man den?

2010-12-07 @ 15:46:24
URL: http://asdf.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0