En ny stjärna född?

Detta handlar visserligen inte alls om stardoll, men jag vill veta om det är någon annan som tycker som jag om detta:)
Jag kikade på Youtube.com , och lyssnade på en tjej som heter (tror jag) Tiffany Alvord.
Jag tycker hon sjunger bra, och hon är ganska musikalisk också. :D
Just denna sången jag lyssnade på var Hey soul sister som hon sjöng, den hittar ni om ni söker på:
Me singing hey soul sister by train. Sedan är det hon med "lockigt" hår och blå tröja, med en liten gitarr:)
Jag tycker hon är rätt lik Tayor Swift och kanske en aning Sanna Nielsen också.
Vad tycker du??:3
Nån mer som tycker som jag, skriv en kommentar! :)
/Boubafett
< Tiffany.A
< Taylor.S
                            < Sanna.N
Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0