Fake Callie!

Titta vad en av mina Stardoll kompisar skrev i chatten!
Hon som är i chatten har även förut frågat vad mitt lösen är!
Hon försöker ta till ett annat knep verkar det som!




Men allvarligt...jag tror inte att det är Callie på riktigt! För Callie.Stardoll skrev att alla som säger att de känner henne eller nåt annat ljuger! Och denna "Callie" frågade efter mitt lösenord, och såklart ska man ju inte ge ut sitt Stardoll lösen! Då frågade jag "Callie" att om inte Stardoll personalen kunde logga in på Stardoll medlemmarnas konto utan att de måste ge ut sitt lösen, och då svarade hon att reglerna hade ändrat för Stardoll personalen!
Öö...KONSTIGT!
PLUS att den RIKTIGA Stardoll personalen har skrivit att man ALDRIG ska ge ut sitt lösenord till nån!Så varför skulle de plötsligt bara fråga efter nåns lösen då?
Kommentarer
Postat av: lillelilleskutt

Vissa tror de kan lura folk -_-''' Ofta? Callie svarar ju inte ens på chatten om man försöker chatta med henne, ovh varför skulle hon då plötsligt börja chatta med dig, o fråga om ditt lösen? Alvarligt xD

2011-06-01 @ 23:27:22
URL: http://stardolltwilight.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0