Tips :)

Jag har varit national covergirl för Sverige en gång, och jag tänkte dela med mej lite av hur jag gjorde.
Kanske kan de hjälpa någon annan att bli ncg ? :)

* Reklamera dej
När du ber andra att rösta på dej, se till att inte bara säga till dina vänner !
Gå till någon okänd och be den rösta, klicka vidare på någon som beskökt den & be den rösta på dej osv..
Du kan ju även skicka brodcast.
Och reklamera dej gärna till medollar från andra länder ! :)
* Ändra ofta utséede
Om du ändrar utséede och kläder ofta, så blir det intressantare att besöka dej ! :)
* Fin presentation
Det blir trevligare om du har en fin presentation !
För ett tag sedan skrev jag om hur man kunde få en svart presentation, men ni kan åxå söka på youtube ! :)
* Rummen
Det är roligare att besöka någon som har jobbat med sina rum, inte bara satt in saker här och var.
Rum med eftertanke är ofta finare. :)
* Vänner
Det blir lättare om man har någon snäll vän som hjälper en, te.x med att reklamera en.
Man kan skapa flera andra medollar som kan brodcasta en på sin gratis ss dag. :)

Det var kanske inte så mycket, men ni kanske hittar något som hjälper ! =)
Lycka till ♥

#Boubafett

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0