(IRL) Justin 'Bieber'..

.. Har gjort en ny låt, som många nog vet. (:
Den heter: Born to be somebody
Jag har haft olika perioder då jag hatade honom vääldigt myket, och perioder jag tycke att han var jätte bra.
Just nu älskar jag inte honom, men jag tycker att låtarna är bra.
Just denna, hans nya låt, tycker jag är bland den bästa han gjort! *-^
Den är verkligen suuuper bra tycker jag, vad tycker ni ? (;

(Klicka HÄR eller på bilden för att lyssna på låten



(sorry för IRL inlägget..)

UPD:  förälskad i låten*-*

#Boubafett
Kommentarer
Postat av: linda / heter bieber4ever.94 på stardoll

ååhhh jag baraälskar låten, jag börjar gråta snart snyffftttt aaaa älskar dig för du gav mitt tipset att titta bloggen så jag såg låten aaa han är söt

2011-03-01 @ 14:31:18
Postat av: Lillelillesskutt

Jätte fin blogg, själv äger jag och jija3 en twilight blogg!



Vilka äger äger denna bloggen?

2011-03-01 @ 14:52:44
URL: http://stardolltwilight.blogg.se/
Postat av: Boubafett

Till Linda: Haha varsågod [;

En bieber älskare ser jag. Jag gillar med låten :p

Till LillelilleSSkutt: Det är CreepCrew som startade bloggen, och hon äger den.

Jag & rattrie är skrivare på bloggen C:

2011-03-01 @ 16:13:24

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0