Stardoll lagg "/

Nån mer än jag som märker att -Stardoll laggar!- idag?

#Boubafett
 
Kommentarer
Postat av: Stardolla (alla)

Okej, förlåt



det var vi..... Jag mår skitdåligt när jag ljuger och nu gör jag det... Snälla var inte dur på mig från första början var det min kompis idé att vi skulle länka min och hennes blogg i olikas chatbox, sen sa hon att om jag sa att det var vi så skulle hon paja min blogg och då våga jag inte ;'((( Är hemst ledsen snälla snälla var inte jättearga på oss. Ni kan få en gratis länkning i menyn {hur man nu gör de} Önskar ni kunde förstå <3

Vi lovar att aldrig ljuga för er mer!

Och sen måste ni ta upp detta på bloggen, jag mennar det känns så jobbigt. Vi kommer inte ta upp detta mer vad säger ni Vänner?



VI LOVAR ATT ALDRIG GÖRA OM DET



ps. ni får såklart skriva i vår chatt nu =)

2011-01-06 @ 22:18:34
URL: http://stardolla.blogg.se/
Postat av: Boubafett

Det är lugnt . Vi visste ändå att det var ni, det var bara fråga om tid innan ni skulle berätta.

Jag tror jag pratar för CreepCrew med när jag säger att ursäkten godtas och att vi är vänner igen. :)

Nej vi ska inte ta upp det detaljerat i bloggen, jag ska bara berätta att allt är löst nu .

Vad bra att det äntligen är över . =)

2011-01-07 @ 17:49:37
URL: http://sparklingdotz.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0