Tävling!

Nu tänkte jag ha en tävling, tävlingen går ut på att ni ska göra en fan-bild, och så ska ni skicka bilden till [email protected], den som har gjort den finaste fan-bilden vinner, och priset är att jag säljer detta LE plagg för endast 2 Stardollars och att vinnarens fan-bild kommer att bli Sparklingdotz header för en tid!

Bilden ni gör ska helst vara 750 pixlar bred, och 450 pixlar hög!

Regler: man får bara skicka in EN bild, och om ni är med så är det bara att skicka in era bilder till [email protected]. Den 21 Juli kan man inte skicka in sitt bidrag längre! Skriv vad ni heter på Stardoll då ni skickar bilden


 

Kommentarer
Postat av: Aniss

Jag har skickat!!!

2011-07-19 @ 11:16:38
URL: http://anisspaniss.blogg.se/
Postat av: AlvaSmileLove

Jag gjorde och skickade in bilden innan ni hade skrivit hur stor den skulle vara, så min är inte så stor!

2011-07-19 @ 21:20:08
URL: http://alvasmilelove.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0