Bilderna

Nu går det att ladda upp bilder igen, tur det, så här kommer de bilderna som skulle varit uppe på bloggen igår!

Juli Hotbuys

Jag tyckte att de borde varit mer somriga, det är ju trots allt Juli Hotbuys det ska vara..
Men de var snygga! :)

Byte (klänningarna)

Den lila klänningen sålde jag till henne, och hon ska sälja den andra klänningen till mej.
Tyvärr tror jag inte det går att sälja klänningen jag vill ha än..
Så jag får väl välja något annat eller bara vänta.

Gårdagens bästa köp (förrgår)

Denna ursöta klänningen var gårdagens (förrgår) bästa köp helt klart!
 Jag tyckte det var bra att non ss kunde köpa den också, den var riktigt fin! :)


 Ni kan läsa inläggen som bilderna hör till längre ner på bloggen.
#Boubafett

Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0