NY SKRIVARE SÖKES !

Eftersom det har varit rätt dött på bloggen ett tag kände vi att vi behövde en ny skrivare.
OBS! Detta gäller alltså fast skrivare på bloggen, och inte bara gästbloggare.
Vi väljer ut en skrivare senast om 1 vecka!

Kraven för att bli skrivare:

*Veta hur man använder printscreen

*Uppdatera ofta

*Ha kunnighet av Paint (eller annat redigerings porgram.)

*Veta hur man använder blogg.se

*Ha stardoll, blogga om stardoll

-Det var nog allt?

Om du är intresserad skriv då i detta inlägget, ditt stardoll namn och varför du vill bli skrivare.
Det är ingen idé att söka till skrivare om du inte kan uppfylla kraven!


Kram,
Kommentarer
Postat av: Ebbolina10

Jag kan Print Screen.

Så ofta jag kan!

Har kunnighet av Paint,Picnik.com och Pizap.com! :D

Jo,jag vet hur man använder blogg.se.

Har Stardoll(där heter jag "ebbolina10") och bloggar självklart om Stardoll! :D



Jag vill bli skrivare för att jag älskar att blogga,jag älskar den här bloggen,älskar Stardoll.



Hoppas ni hittar en skrivare som passar er1 /Ebbolina10

2011-06-17 @ 20:27:28
Postat av: Valp_stargirl

Asså jag kan print screen men har fått ny dator och den är lite anorlunda men försöker fortfarande komma på hur man gjårde



Så fort jag kan



Jag vet hur man använder blogg.se



Kan paint och picnik.com



Namn på stardoll är:Valp_stargirl



Jag vill bli skrivare för att det värkar så otroligt kul att blogga med vänner



Försöker besöka er blogg varje dag



Ha en trevlig dag önskar valp_stargirl:)

2011-06-20 @ 11:44:21
Postat av: Valp_stargirl

Glöm det jag skrev om print screen lärde mig det nyss

2011-06-20 @ 12:00:46
Postat av: Klara.0

jag heter Klara.0

Jag vill bli eran skrivare för att jag älskar eran blogg, och stardoll såklart. Jag skulle blogga minst 4 inlägg per dag max 8. Och jag vet hur man använder paint,picnik.com,pizap. Jag har haft en blogg förut, så jag vet hur man använder blogg.se.

Jag vill bli skrivare här, för att jag älskar denna bloggen och vill göra den ännu bättre! ♥ /Klara.0

2011-06-23 @ 18:56:34
Postat av: mileycyrus-lisa

HejHej Sparklingdotz.

Stardolla Team här. Vi ar ju börjat blogga igen och om ni kommer ihåg så fråga vi ju om vi kunde slå ihop bloggarna för typ 5 månader sen x'D Men vi vill fortfarande de. Men vi kan ju i allafall svara på formuläret ni har ovan x'D



1.Vi kan Print Screema (Stavning)

2.Vi kan uppdatera ofta (utom när vi är på semester/toaleten)

3. Kan såklart Paint men använder det ej. Vi använder oss av Photoshop, Gimp, Shop Pro8, Photoscape och Powerpoint

2011-06-27 @ 17:21:45
URL: http://stardolla.blogg.se/
Postat av: stardolla team

Oj jag skrev aldrig klart xDDD



i allafall

4. Klart vi vet xD

5. Klart vi har stardoll Mileycyrus-lisa &Johanna.21

och våran stardollblogg vet ni xD



2011-06-27 @ 17:25:00
URL: http://stardolla.blogg.se/

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0