lululululu ^-*

Tja, det är rätt dött på stardoll just nu.. Det är super trist för jag vill bara blogga hela tiden!
Vad kan man blogga om när stardoll är sten dött ?
Någon som vet?
Jag tycker "dagens look" börjar bli rätt tråkigt..
*Miss sparklingdotz finalisterna kommer avslöjas denna veckan, vet bara inte vilken dag..
Jag & CreepCrew ska prata om det. :)*

Imorgon ska jag öva lite inför en diagnos (ma-prov), så det kanske inte blir så jätte bra upd. från min sida.
Hoppas att CreepCrew & Rattrie, framförallt Rattrie, håller igång bloggen endå. ;)

Bjuder på en liten bild som jag såg ut för någon vecka sedan.
Ser ungefär likadan utt nu ! x'3

#Boubafett
Kommentarer
Postat av: Thilda

Hur får man en såndär hästsvans? ;]]

Btw. Snygg outfit! ♥

2011-03-10 @ 19:28:03

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0