Oychiel ska sluta blogga :(

OBS ! Jag är lite efter med detta iochmed att jag knappt varit inne på datorn på någon vecka.

Jag är nog en av många som brukar läsa den välkända Oychiel's blogg, ( http://oychiel.blogg.se ), och bloggen ha varit rätt död för ett tag nu..
Den 18/3 berättade hon att hon tänker lägga av med stardoll och sluta blogga pga. att hon tröttnat.
Jag blev lite ledsen för jag gillade ju hennes blogg, men man kan ju inte gilla stardoll föralltid!
Det har varit kul att läsa hennes blogg sen jag upptäckte den, men någon gång måste det ju ta stopp.. :(
Läs vad hon skrivit på hennes blogg ^^
www.oychiel.blogg.se

Hejdå oychiel ! Titta gärna in på stardoll någon gång ändå :)

#Boubafett
Kommentarer
Postat av: Saga

Åhhhhhhh, jag tycker inte om det!!!:( så himla ledsen

2011-04-18 @ 19:30:43

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0