Tips :]

Man kan faktiskt göra massa olika saker med sina smycken i skönhetssalongen!
Jag läste Freymy's blogg , där det stod om att skapa eget "nagellack", och det blev faktiskt riktigt coolt! :)
Man kan testa att mixa med olika smycken & saker man har för att få fram en unik look.

Haha, jag blev lite sugen på att testa .. Så jag testade massa saker. (:
Jag har även bilder på andra som testat saker..
Jag skriver texten ovanför bilden den hör till.

freymy's nagellack..

YoungBlood_ har testat olika saker.
*Håret som är gjort av massa små stjärnor. (ss-stjärnor)
*Ögonen som är gjorda av massa lösögonfransar. (icke ss)
*Tuggumi bubblan som är gjord av en "pärla" (Icke ss)


Schildt har liksom YoungBlood_ testat massa olika saker..
Men han slår nog allt.
*Hårband som mun.
*Massvis med blommor för ansiktet.
*Katt-lincer med glasögon som ögon.
*Fjädrar som .. jag vet inte vad ?! Cx
- När man kommer till hans svit finns han inte någonstans! Det var lite scary, men sen kom jag på vart han var..
Men det får ni se själva ! ;)

Till sist, Jag som gjort en liten smiley på magen. xD


#Boubafett
Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0