Veckans tema! :D

Jag har bestämt mej för att ha ett tema på min medoll's utseende denna veckan, eller ja.. kanske inte hela veckan, men nästan. :)
Eftersom jag är ett stort fan av twilight, så ska det vara mitt tema! :D

Igår, Måndag, hann jag inte med mer än att fixa liiite av medollen ..
Så jag ska ha samma look (fast helt klar) idag.
Igår/Idag ska jag likna "Rosalie Hale" {: ♥


PS ! fixar snart bilder på min egen medoll som Rosalie åxå.

Veckans "look-a-like" från Twilight:
Måndag/Tisdag - Rosalie Hale
Onsdag - Alice Cullen
Torsdag - Carlisle Cullen (en "tjej-version"av honom typ.)
Fredag - (kanske inte kommer hinna..) Bella Swan/Cullen
Lördag - Victoria
Söndag - Edward Cullen (en "tjej-version" av honom med typ.)

Haha, tror ni jag lyckas ? x''3

#Boubafett
Kommentarer

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0