Hennes tur !

För er som läser Freymy's blogg så vet ni ju att Freymy länkade till en svensk tjej som verkligen vill bli ncg..
När jag skriver verkligen menar jag verkligen, hon har nämligen försökt att bli det i snart tre hela år !

Så kan ni inte vara lite schysta och rösta på henne? Man kan väl säga att det är hennes tur nu.
Hon har inte så många rum, och hon är inte ss, men det är väl inte det som räknas?
Iallafall, tjejen heter April_56. Skulle vara jätte snällt att ge henne en 5:a och skriva i hennes gästbok, det är väl inte för mycket besvär? :)

Klicka på bilden eller på hennes namn för att komma till hennes svit! :)

#Boubafett

Kommentarer
Postat av: babel456

jag har också försökt att bli ncg men i 5 år!

jag har aldrig vunnit något heller

2011-05-27 @ 05:56:50
Postat av: April_56

Tack! Jag är jätte glad att ni verkligen skrev det i bloggen!! JAG VILL VERKLIGEN TACKA ER!!! TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!♥♥♥♥

2011-05-28 @ 12:32:48
Postat av: annatranis

inte jag heller XCXCXC XC XC XC XC men vill blliiiiiiiiiiiiii

2011-05-31 @ 18:01:30

Kommentera gärna!♥

Namn: Kom ihåg mig ?

E-postadress: (Lugn, bara vi ser den!♥ )

Bloggadress:

Skriv kommentaren här.♥

Trackback
RSS 2.0